• 08-02-2022, 22:01:58
    #64
    Türk insanının kırmızı çizgisi arabasıdır. Aç kalır ama o depoyu doldurur
  • 08-02-2022, 22:15:48
    #65
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    1 depo 800 tl
    Ortalama tüketim 6.0
  • 08-02-2022, 22:22:00
    #66
    Peugeot 206 1.4 Hdi Dizel

    Km başına 85-90 Kurus yakıyor. İlk aldıgımda 2020 eylül gibi 40 kurus yakıyordu
  • 08-02-2022, 22:31:57
    #67
    2500 ₺ falan
  • 08-02-2022, 22:48:08
    #68
    Haftalık biyere gitmezsem sadece işe git gel sanayide bin in min 200 km =200 tl
  • 08-02-2022, 22:48:56
    #69
    ford mustang shelby gt530 2016 model

    az kullandigim icin bu ay 75 usd
  • 08-02-2022, 23:22:47
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arabam olmaması ve şehrin küçük olmasından kaynaklı 0TL
  • 08-02-2022, 23:41:55
    #71
    Minimum 1200 TL
  • 08-02-2022, 23:48:20
    #72
    5000-6000 Yakıt masrafı olanlar ne kazanıyor