valla 1 tl yakıyor

benim diger arac 2.0 mondeo sehir ici 8 litre sehır dısı 6 lt yazıyor dizel. 1,2-0,9
mondeo otoparkta o bana ben ona bakısıp duruyoruz .
artan işçilik parça bakım maliyeti düşünerek gidip 206 aldım işe git gelmeye çarşı pazara.
uzun yollraa gitmeyi bıraktım .
gezme tozma işi de askıya aldık.
bu rakamlar ile memleket bıle gıdıp gelmem 3 4 bın tl
insanlar artık ne bayram ne seyran bi yere gıdemıyecek hale geldi
Önceleri çok iyiydi. Dediğiniz gibi parça vs. ucuz maalesef ben 2021 ağustos ayında motor yaptırmak durumunda kaldım 11250 TL tuttu.
Önceleri 40krş yakıyordum benzinli kullanıyorum tüp yok şimdi 90 krş 1 tl arası tüketim var.
Benzin fiyatı çok arttı artık düşmesi lazım bu şekilde giderse 1,5 - 2 TL arasında tüketim bizi bekler.