ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi ya

valla 1 tl yakıyor benim diger arac 2.0 mondeo sehir ici 8 litre sehır dısı 6 lt yazıyor dizel. 1,2-0,9
mondeo otoparkta o bana ben ona bakısıp duruyoruz .
artan işçilik parça bakım maliyeti düşünerek gidip 206 aldım işe git gelmeye çarşı pazara.
uzun yollraa gitmeyi bıraktım .
gezme tozma işi de askıya aldık.
bu rakamlar ile memleket bıle gıdıp gelmem 3 4 bın tl
insanlar artık ne bayram ne seyran bi yere gıdemıyecek hale geldi