Aylık yakıt masrafınız ne kadar?
81
●4.658
- 09-02-2022, 09:03:48Biraz fazla gezen bir insan olduğumdan 2500-2750 TL civarı sadece yakıt masrafım olmuş son 2 ayda.
- 09-02-2022, 09:46:29ortalama 1 depo depo 66 litre alıyor. çoğu zaman 60 litre falan dolduruyorum. Fulle dediğim zaman istasyondaki çalışan hep böyle hayranlılkla bakıyor.. Allah bu günümüzden kötü etmesin ama ciğerimi yakmaya başladı... Bu ne abi ya
3 ay önce : 650TL
2 ay önce: 730
1 ay önce : 800
Bu ay (Daha almadım): 900 ve üzeri bir rakama doluyor.
aha işte bu adamın kafadan olmak istiyorum. ne içiyorsa artık.
https://www.youtube.com/watch?v=JtXv0bIwLIk - 09-02-2022, 11:15:13nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi yataner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2022, 11:22:19ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla 1 tl yakıyor
benim diger arac 2.0 mondeo sehir ici 8 litre sehır dısı 6 lt yazıyor dizel. 1,2-0,9
mondeo otoparkta o bana ben ona bakısıp duruyoruz .
artan işçilik parça bakım maliyeti düşünerek gidip 206 aldım işe git gelmeye çarşı pazara.
uzun yollraa gitmeyi bıraktım .
gezme tozma işi de askıya aldık.
bu rakamlar ile memleket bıle gıdıp gelmem 3 4 bın tl
insanlar artık ne bayram ne seyran bi yere gıdemıyecek hale geldi - 09-02-2022, 11:27:08Önceleri çok iyiydi. Dediğiniz gibi parça vs. ucuz maalesef ben 2021 ağustos ayında motor yaptırmak durumunda kaldım 11250 TL tuttu.taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceleri 40krş yakıyordum benzinli kullanıyorum tüp yok şimdi 90 krş 1 tl arası tüketim var.
Benzin fiyatı çok arttı artık düşmesi lazım bu şekilde giderse 1,5 - 2 TL arasında tüketim bizi bekler. - 09-02-2022, 15:11:53Şuan 1 TL Ye yakın yakıyor hocam aslında pahalı ama ağlanacak halimize gülüyoruzByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2022, 20:43:47Büyükşehirlerde gerçekten araba kullanmak hem maliyet, hem trafik, hem park sorunu açısından bela. Kimsenin işine, aracına karışma gibi bir niyetim yok fakat aynı anda 4 veya 5 kişi gitmiyorsanız mümkün mertebe metro, izban, metrobüs gibi çözümleri gerekirse farklı saatlerde kullanarak gitmeye çalışın.
Herkesin işe gidip geldiği saatlerde zira ne kendi aracın ile ne de toplu taşıma ile normal bir yolculuk yapmak imkansız.
