4 sene önce İstanbul Veni vidi göz hastanesinde yaptırdım, bağdat caddesinde.
O zaman Dünya göz hastanesi 5000 TL fiyat verirken ben aynı yöntemle bu hastanede 1500 TL ye yaptırdım. 2 ye 1.5 miyop vardı 0'a 0 düştü şükür ancak gözlerimi düzgün kullanmadığım ve dikkat etmediğim için 0,50 astigmat ile geziyorum şuan onda da sıkıntı olmuyor.
Operasyon sonrası güneş gözlüğü kullanımına dikkat etmek gerekiyor, çünkü ışığa duyarlılık artıyor.
Benim yaptırdığım yöntemin adı no touch lazer idi, gözde iz kalmıyor.
Bu iş bile karaborsa olmuş dünyagöz'ün her şubesi farklı fiyat veriyor birisi 4000 diyordu birisi 6000 birisi 5000 vs.
Yöntem hep aynı pahalı olan kaliteli vs diye düşünmeyin sakın..
Hocam bir arada önemli bir bilgi vereyim, geçen sene Kayseri Şehir Hastanesinde tek göz lazer 800 TL civarıydı, babam yaptırmıştı.
Gayette ilgililer. Çünkü şuan fiyatlar çok çok uçmuştur eminim diğer yerlerde.
Göz Çizdirme Yaptıran Var Mıdır? Hastane Önerisi Lütfen
19
●616
- 08-02-2022, 13:15:40ben de no touch oldum bir sıkıntım yok, şikayetçi hiç olmadımHyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sadece 1 - 2 hafta sürüyor normal hayata dönüş süreniz diğerine göre. - 08-02-2022, 13:29:58prk lazerdir esasen. sadece adı değişti yeniden paketlenip pazarlanmaya başladı. yeni tedavi yöntemleri exicimer lazer üzerinden gidenler - geliştirilenler yani temaslı lazer tedavileri.emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettiğim şey ise göz derecelerin neydi ne oldu. genelde 0,50 kalır sende kaldı mı mesela.
bir de sonrasında iyileşme sürecin nasıl oldu. özellikle görme kısmında. - 08-02-2022, 13:33:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6-6.5 göz derecem vardı 0.25 kaldı. O da etkilemiyor bile çoğu kişiden net görüyorum. İlk 1 ay falan hafif bulanık görüyorsun uzağı ama sonraki aylarda damlalarla vs düzeliyor.HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2022, 13:35:04şimdi bilgisayar ekranına bakarken nasıl durum? kuruma, batma vs. yapıyor mu uzun süre bakınca.emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2022, 13:39:02Yok hiçbir şey olmuyor ama ben korumak amaçlı ekrana bakarken genelde blue cut gözlük takıyorum ne olur ne olmaz diye. Max duştan sonra hafif bi kuruluk oluyor o da hemen hemen herkeste olur sanırım yarım saate kalmaz geçiyor. Çok kuruluk ya da gözüme bir şey kaçtığını hissedersem kayganlaştırıcı göz damlaları var refresh, fullfresh gibi onları kullanıyorum.HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2022, 13:48:37Göz çizdirmeyi kendi doktorlarımdan öğrendiğim kadarıyla zorunluluk dışında hiç bir şekilde tavsiye etmiyorlar ki çizim yerine lensi tercih ediyor doktorlarım bu konuda da kaç defa konuştuğumda sağlıklı olmadığını söylemişlerdi bana kısaca. Hatta sebebini de yanlış hatırlamıyorsam göz çizdirmenin korneaya zarar verdiğini iletmişlerdi. Konu sahibi hocam bu konuda gerçek bir doktoruyla oturup konuşun öyle karar verin derim.
