4 sene önce İstanbul Veni vidi göz hastanesinde yaptırdım, bağdat caddesinde.
O zaman Dünya göz hastanesi 5000 TL fiyat verirken ben aynı yöntemle bu hastanede 1500 TL ye yaptırdım. 2 ye 1.5 miyop vardı 0'a 0 düştü şükür ancak gözlerimi düzgün kullanmadığım ve dikkat etmediğim için 0,50 astigmat ile geziyorum şuan onda da sıkıntı olmuyor.
Operasyon sonrası güneş gözlüğü kullanımına dikkat etmek gerekiyor, çünkü ışığa duyarlılık artıyor.
Benim yaptırdığım yöntemin adı no touch lazer idi, gözde iz kalmıyor.
Bu iş bile karaborsa olmuş dünyagöz'ün her şubesi farklı fiyat veriyor birisi 4000 diyordu birisi 6000 birisi 5000 vs.
Yöntem hep aynı pahalı olan kaliteli vs diye düşünmeyin sakın..
Hocam bir arada önemli bir bilgi vereyim, geçen sene Kayseri Şehir Hastanesinde tek göz lazer 800 TL civarıydı, babam yaptırmıştı.
Gayette ilgililer. Çünkü şuan fiyatlar çok çok uçmuştur eminim diğer yerlerde.