• 08-02-2022, 13:14:06
    #10
    4 sene önce İstanbul Veni vidi göz hastanesinde yaptırdım, bağdat caddesinde.
    O zaman Dünya göz hastanesi 5000 TL fiyat verirken ben aynı yöntemle bu hastanede 1500 TL ye yaptırdım. 2 ye 1.5 miyop vardı 0'a 0 düştü şükür ancak gözlerimi düzgün kullanmadığım ve dikkat etmediğim için 0,50 astigmat ile geziyorum şuan onda da sıkıntı olmuyor.
    Operasyon sonrası güneş gözlüğü kullanımına dikkat etmek gerekiyor, çünkü ışığa duyarlılık artıyor.
    Benim yaptırdığım yöntemin adı no touch lazer idi, gözde iz kalmıyor.

    Bu iş bile karaborsa olmuş dünyagöz'ün her şubesi farklı fiyat veriyor birisi 4000 diyordu birisi 6000 birisi 5000 vs.
    Yöntem hep aynı pahalı olan kaliteli vs diye düşünmeyin sakın..

    Hocam bir arada önemli bir bilgi vereyim, geçen sene Kayseri Şehir Hastanesinde tek göz lazer 800 TL civarıydı, babam yaptırmıştı.
    Gayette ilgililer. Çünkü şuan fiyatlar çok çok uçmuştur eminim diğer yerlerde.
  • 08-02-2022, 13:15:40
    #11
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    no touch lazer olup şikayetçi olmayan ilk seni görüyorum valla. daha detaylı olarak deneyimlerini paylaşırsan sevinirim. no touch eski bir lazer türünün yeniden paketlenip sunulması merak eden olur diye söyleyim. kornea tabakanız inceyse ve excimer lazer'e uygun değilse yapılır.

    konuyu açan arkadaş; bir göz doktoruna git, kornea topografisine baksınlar. excimer için uygunsa birçok yer sorunsuz olarak yapar zaten. dünya göz tavsiyemdir. özellikle tunalı dünya göz. eğer kornea tabakan ince ise tek seçenek no touch denilen yöntem. onun da pazarlamacısı türkiye'de veni vidi göz zaten ordan yaptırabilirsin.
    ben de no touch oldum bir sıkıntım yok, şikayetçi hiç olmadım
    sadece 1 - 2 hafta sürüyor normal hayata dönüş süreniz diğerine göre.
  • 08-02-2022, 13:29:58
    #12
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi merak ediyorsun hocam? 3 yıl oldu ve hiçbir şey yok, belki yapılan yere göre değişebilir. No touch eski bi lazer türü olduğunu ilk defa sizden duydum, yeni tedavi yöntemleri ne acaba
    prk lazerdir esasen. sadece adı değişti yeniden paketlenip pazarlanmaya başladı. yeni tedavi yöntemleri exicimer lazer üzerinden gidenler - geliştirilenler yani temaslı lazer tedavileri.
    merak ettiğim şey ise göz derecelerin neydi ne oldu. genelde 0,50 kalır sende kaldı mı mesela.
    bir de sonrasında iyileşme sürecin nasıl oldu. özellikle görme kısmında.
  • 08-02-2022, 13:33:27
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prk lazerdir esasen. sadece adı değişti yeniden paketlenip pazarlanmaya başladı. yeni tedavi yöntemleri exicimer lazer üzerinden gidenler - geliştirilenler yani temaslı lazer tedavileri.
    merak ettiğim şey ise göz derecelerin neydi ne oldu. genelde 0,50 kalır sende kaldı mı mesela.
    bir de sonrasında iyileşme sürecin nasıl oldu. özellikle görme kısmında.
    6-6.5 göz derecem vardı 0.25 kaldı. O da etkilemiyor bile çoğu kişiden net görüyorum. İlk 1 ay falan hafif bulanık görüyorsun uzağı ama sonraki aylarda damlalarla vs düzeliyor.
  • 08-02-2022, 13:35:04
    #14
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6-6.5 göz derecem vardı 0.25 kaldı. O da etkilemiyor bile çoğu kişiden net görüyorum. İlk 1 ay falan hafif bulanık görüyorsun uzağı ama sonraki aylarda damlalarla vs düzeliyor.
    şimdi bilgisayar ekranına bakarken nasıl durum? kuruma, batma vs. yapıyor mu uzun süre bakınca.
  • 08-02-2022, 13:39:02
    #15
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bilgisayar ekranına bakarken nasıl durum? kuruma, batma vs. yapıyor mu uzun süre bakınca.
    Yok hiçbir şey olmuyor ama ben korumak amaçlı ekrana bakarken genelde blue cut gözlük takıyorum ne olur ne olmaz diye. Max duştan sonra hafif bi kuruluk oluyor o da hemen hemen herkeste olur sanırım yarım saate kalmaz geçiyor. Çok kuruluk ya da gözüme bir şey kaçtığını hissedersem kayganlaştırıcı göz damlaları var refresh, fullfresh gibi onları kullanıyorum.
  • 08-02-2022, 13:48:37
    #16
    Göz çizdirmeyi kendi doktorlarımdan öğrendiğim kadarıyla zorunluluk dışında hiç bir şekilde tavsiye etmiyorlar ki çizim yerine lensi tercih ediyor doktorlarım bu konuda da kaç defa konuştuğumda sağlıklı olmadığını söylemişlerdi bana kısaca. Hatta sebebini de yanlış hatırlamıyorsam göz çizdirmenin korneaya zarar verdiğini iletmişlerdi. Konu sahibi hocam bu konuda gerçek bir doktoruyla oturup konuşun öyle karar verin derim.
  • 08-02-2022, 16:43:21
    #17
    özel göz hastaneleri var bunları araştırın.şehrinzide veya yakın yerde olanını
  • 08-02-2022, 21:31:57
    #18
    miyop ve astimatım vardı Veni vidi göz ANKARA ümitköy şubesinde operasyon ile sıfırlandı soracağın bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım