Göz çizdirmeyi kendi doktorlarımdan öğrendiğim kadarıyla zorunluluk dışında hiç bir şekilde tavsiye etmiyorlar ki çizim yerine lensi tercih ediyor doktorlarım bu konuda da kaç defa konuştuğumda sağlıklı olmadığını söylemişlerdi bana kısaca. Hatta sebebini de yanlış hatırlamıyorsam göz çizdirmenin korneaya zarar verdiğini iletmişlerdi. Konu sahibi hocam bu konuda gerçek bir doktoruyla oturup konuşun öyle karar verin derim.