emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6-6.5 göz derecem vardı 0.25 kaldı. O da etkilemiyor bile çoğu kişiden net görüyorum. İlk 1 ay falan hafif bulanık görüyorsun uzağı ama sonraki aylarda damlalarla vs düzeliyor.
şimdi bilgisayar ekranına bakarken nasıl durum? kuruma, batma vs. yapıyor mu uzun süre bakınca.