HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
no touch lazer olup şikayetçi olmayan ilk seni görüyorum valla. daha detaylı olarak deneyimlerini paylaşırsan sevinirim. no touch eski bir lazer türünün yeniden paketlenip sunulması merak eden olur diye söyleyim. kornea tabakanız inceyse ve excimer lazer'e uygun değilse yapılır.

konuyu açan arkadaş; bir göz doktoruna git, kornea topografisine baksınlar. excimer için uygunsa birçok yer sorunsuz olarak yapar zaten. dünya göz tavsiyemdir. özellikle tunalı dünya göz. eğer kornea tabakan ince ise tek seçenek no touch denilen yöntem. onun da pazarlamacısı türkiye'de veni vidi göz zaten ordan yaptırabilirsin.
ben de no touch oldum bir sıkıntım yok, şikayetçi hiç olmadım
sadece 1 - 2 hafta sürüyor normal hayata dönüş süreniz diğerine göre.