• 01-02-2022, 08:30:39
    #10
    Geçmiş olsun
  • 01-02-2022, 10:57:04
    #11
    Herkese temennilerinden dolayı teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 01-02-2022, 11:00:15
    #12
    Geçmiş olsun bol bol vitamin tüketin.
  • 01-02-2022, 11:00:55
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Geçmiş olsun.

    Tat ve koku kaybı olduysa önceki varyantlardan birini kapmışsınız, omicron varyantında tat ve koku kaybı olmuyor ufacık belirtiler bile pozitifle sonuçlanıyor. Kardeşimde sadece öksürük başladı, 2 gün sonra babamda boğaz ağrısı oldu başka hiçbir belirti yoktu ve covid pozitif çıktılar. Aşıları tam ve grip gibi geçiriyorlar hastalığı.
  • 01-02-2022, 11:02:13
    #14
    Geçmiş olsun.
  • 01-02-2022, 11:04:12
    #15
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.

    Tat ve koku kaybı olduysa önceki varyantlardan birini kapmışsınız, omicron varyantında tat ve koku kaybı olmuyor ufacık belirtiler bile pozitifle sonuçlanıyor. Kardeşimde sadece öksürük başladı, 2 gün sonra babamda boğaz ağrısı oldu başka hiçbir belirti yoktu ve covid pozitif çıktılar. Aşıları tam ve grip gibi geçiriyorlar hastalığı.
    Ben de hafif geçirdiğimi düşünüyorum, perşembe günü başladı belirtiler. Öyle çok bir şeyim yok. Tat ve koku dün gitti. Umarım ağırlaşmam.
  • 01-02-2022, 11:27:46
    #16
    Hocam çok büyük geçmiş olsun inşallah en kısa sürede atlatırsınız babaya da geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
  • 01-02-2022, 13:46:40
    #17
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Hocam ben de 3 hafta önce pozitif çıkmıştım, sizin gibi 2 doz bioNtech aşım vardı. Tat koku ve grip hariç hiçbir şikayetim yoktu ve tat koku da 4 günün sonunda geri geldi, oldukça hızlı iyileştim. Aşı’dan mı bünyemden mi bilmiyorum. Bu arada tat ve kokunun hızlı kendine gelmesi için sürekli keskin bir şeyler koklayın. (Kolonya, parfüm, soğan gibi.) geçmiş olsun hocam.
  • 01-02-2022, 15:39:47
    #18
    Teşekkürler arkadaşlar, sağ olun.