Hocam ben de 3 hafta önce pozitif çıkmıştım, sizin gibi 2 doz bioNtech aşım vardı. Tat koku ve grip hariç hiçbir şikayetim yoktu ve tat koku da 4 günün sonunda geri geldi, oldukça hızlı iyileştim. Aşıdan mı bünyemden mi bilmiyorum. Bu arada tat ve kokunun hızlı kendine gelmesi için sürekli keskin bir şeyler koklayın. (Kolonya, parfüm, soğan gibi.) geçmiş olsun hocam.