Geçmiş olsun.
Tat ve koku kaybı olduysa önceki varyantlardan birini kapmışsınız, omicron varyantında tat ve koku kaybı olmuyor ufacık belirtiler bile pozitifle sonuçlanıyor. Kardeşimde sadece öksürük başladı, 2 gün sonra babamda boğaz ağrısı oldu başka hiçbir belirti yoktu ve covid pozitif çıktılar. Aşıları tam ve grip gibi geçiriyorlar hastalığı.
Ben de hafif geçirdiğimi düşünüyorum, perşembe günü başladı belirtiler. Öyle çok bir şeyim yok. Tat ve koku dün gitti. Umarım ağırlaşmam.