Geçmiş olsun.

Tat ve koku kaybı olduysa önceki varyantlardan birini kapmışsınız, omicron varyantında tat ve koku kaybı olmuyor ufacık belirtiler bile pozitifle sonuçlanıyor. Kardeşimde sadece öksürük başladı, 2 gün sonra babamda boğaz ağrısı oldu başka hiçbir belirti yoktu ve covid pozitif çıktılar. Aşıları tam ve grip gibi geçiriyorlar hastalığı.