• 31-01-2022, 01:23:34
    #19
    En azından derdini bir konuda anlatabiliyorsun hocam, benimki ne anlatılacak ne de unutulacak cinsten. İyi geceler.
  • 31-01-2022, 01:23:45
    #20
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende konu açacaktım ancak vazgeçtim. 3 sene normal bir ilişkimiz olmuştu. Ardından yan çizmeye başladı ve 2019 ramazanında beni kampüs içerisindeki parka çağırdı.
    Gittim her neyse zaten 1-2 haftadır aramız limoniydi, özür filan diledim bilmeden bir şey yaptıysam diye (Bazen çok ağır konuşabiliyorum kontrolüm yok o konuda).
    Senle olmaz diyor başka bir şey demiyor. Düğün yapalım yazın dedim, paranmı var hani yapamayacağını söylemiştin dedi. (Bir konuşmada öyle belirtmiştim). Bulurum dedim. Halen senle olmaz diye diretiyor.
    Neyse eyvallah dedim 1 hafta sonra birisiyle fotoğrafını gördüm aradım açmadı, teyzeside 1 yaş büyük onu aradım bana saçma sapan konuşuyor ''Kızın peşini bırak diyor'' ulan 1 sene o benim için ağladı.
    Ben küfürleri ederken telefonu kapattı teyzeside, bu güne kadar kimseye eyvallahım olmadı ancak o kıza olmuştu. 2 ay sonrada o arkadaş ile evlendi okulun bitmesini bile beklemedi.
    4 sene geçti 1-2 tane çocukları olmuş. Sonrasında 2 ilişkim oldu ilki durduk yere ikincisi ise yine daha iyisini buldu. ) Bir daha da tövbe ettim. Halen aklımda ve sinirlerimi bozuyor.

    İlkini ve sonuncuyu Allah'a havalet ettim.
    Geçmiş olsun hocam. Umarım bir gün atlatabiliriz.
  • 31-01-2022, 01:25:50
    #21
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Umarım bir gün atlatabiliriz.
    Kırdıkları yerden kırılsınlar hocam.
  • 31-01-2022, 01:28:36
    #22
    Bende böyle bir hikayem olsun isterdim ancak bizimki daha sebepsizdi. Hiç yoksa pisliğin tekini hayatımdan yollamışım derdim. Onu diyememek bile var hocam.
  • 31-01-2022, 01:30:21
    #23
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende böyle bir hikayem olsun isterdim ancak bizimki daha sebepsizdi. Hiç yoksa pisliğin tekini hayatımdan yollamışım derdim. Onu diyememek bile var hocam.
    Hocam gitmesini bilene şükretmek lazım. Öyle denmiyor. Keşke diyebilsem. Kız mız umrumda değil ama olay atlatılmıyor. 2 - 3 yıldır ne zaman gülsem dünyam yıkılıyor. Umarım herkes gitmesini bilen birisine denk gelir.
    • MikailAvci
    MikailAvci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2022, 01:41:49
    #24
    Öncelikle geçmiş olsun hocam.
    Ülkemizin ekonomik olduğu kadar insan ilişkileri konusun da da ciddi bir problemi var. Nasıl türkçe düşünmek ve türkçe konuşmak çok karmaşık bir yapıysa ( yabancılar için öyle ) aynı şekilde insan ilişkilerimizde çok karmaşık bir yapıda. Niye bu kadar karmaşık düşünmek ve yaşamak zorunda olduğumuzu anlayamıyorum yıllardır. Seviyorsan seviyorum dersin, hoşlanıyorsan hoşlanıyorum. Ayrılmak istiyorsan ben ayrılmak istiyorum, seni o şekilde görmüyorum demek istiyorsan da seni o şekilde görmüyorum diyebilmelisin. Çıkıp iki kelime etmek yerine sözde aşkını kalbine gömerek açılmaya korkanlar, acaba oda benden hoşlanıyormu diye geceleri kafayı yiyenler, ayrılmak isteyip karşı taraf çok üzülecek diye neyse biraz daha devam edeyim belki düzelir diyenler diyerek uzayan giden bir liste var. Bu olaylar bu kadar kısa ve öz olması gerekirken niye insanlar birbirlerini aldatıyor, arkasından iş çeviriyor ve geneli çok basit olan yalanlara başvuruyor çok anlamsız.

    Biraz konuda sapıyorum ve konuyla alakasız olabilir ama ülkemizde aldatma konusu çok popüler, bununla ilgili kısa bir iddia okumuştum yakın zamanda.
    Şöyle diyor özet olarak; Ülkemizdeki kadınlar ayrılmak istedikleri zaman karşı taraftan psikolojik ve fiziksel şiddet görebileceğini düşündüğü için ayrılıyorum demek yerine bir flört yaparak aldatma yolunu seçiyor. Çünkü bu durumda ne kadar aldatılan kişi psikolojisine girseniz bile karşı tarafa ne bir mesaj nede fiziksel bir eylemde bulunabiliyorsunuz. Çünkü böyle bir şey yapmaya çalıştığınızda karşınızda fiziksel veya sosyal statü olarak bir tık üstünüz olan bir erkek çıkıyor. Bu kişide kızın sizi tercih ettiği sözde kişi. Ama bu ilişkilerde çoğunlukla birkaç ay sürmüyor.

    Size naçizane tavsiyem basit düşünün, basit yaşayın ve basit düşünen bir yol arkadaşı bulun. Hayatta böyle gereksiz şeyler için kafa yormak için yeterli zamanımız yok.

    Ayrıca metniniz içerisinde "Resmen o kıza hayatımı adadım. " şöyle bir bölüm var. Umarım bu düşünce yapısında olmazsınız yeni ilişkilerinizde. Belki bu yorumu okuyan birçok insan karşı çıkacak ama biraz bencil olmalısınız, çünkü bu düşünce psikolojik bir rahatsızlık.

    Şuna da bir ara göz atarsınız isterseniz >
    Bergen - İnsan Dertli Olunca
  • 31-01-2022, 01:42:35
    #25
    Ne yazacağımı bilemedim geçmiş olsun hocam. Ama size önerim bundan ders çıkardım diye yola devam etmeyin boşuna kendinizi kapatmayın herkes aynı zihniyette değil. Düzgün biri illa çıkacaktır karşınıza ve o kişiyle bu olayı unutacaksınız. Biri olamadan unutamazsınız.
  • 31-01-2022, 01:51:14
    #26
    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam.
    Ülkemizin ekonomik olduğu kadar insan ilişkileri konusun da da ciddi bir problemi var. Nasıl türkçe düşünmek ve türkçe konuşmak çok karmaşık bir yapıysa ( yabancılar için öyle ) aynı şekilde insan ilişkilerimizde çok karmaşık bir yapıda. Niye bu kadar karmaşık düşünmek ve yaşamak zorunda olduğumuzu anlayamıyorum yıllardır. Seviyorsan seviyorum dersin, hoşlanıyorsan hoşlanıyorum. Ayrılmak istiyorsan ben ayrılmak istiyorum, seni o şekilde görmüyorum demek istiyorsan da seni o şekilde görmüyorum diyebilmelisin. Çıkıp iki kelime etmek yerine sözde aşkını kalbine gömerek açılmaya korkanlar, acaba oda benden hoşlanıyormu diye geceleri kafayı yiyenler, ayrılmak isteyip karşı taraf çok üzülecek diye neyse biraz daha devam edeyim belki düzelir diyenler diyerek uzayan giden bir liste var. Bu olaylar bu kadar kısa ve öz olması gerekirken niye insanlar birbirlerini aldatıyor, arkasından iş çeviriyor ve geneli çok basit olan yalanlara başvuruyor çok anlamsız.

    Biraz konuda sapıyorum ve konuyla alakasız olabilir ama ülkemizde aldatma konusu çok popüler, bununla ilgili kısa bir iddia okumuştum yakın zamanda.
    Şöyle diyor özet olarak; Ülkemizdeki kadınlar ayrılmak istedikleri zaman karşı taraftan psikolojik ve fiziksel şiddet görebileceğini düşündüğü için ayrılıyorum demek yerine bir flört yaparak aldatma yolunu seçiyor. Çünkü bu durumda ne kadar aldatılan kişi psikolojisine girseniz bile karşı tarafa ne bir mesaj nede fiziksel bir eylemde bulunabiliyorsunuz. Çünkü böyle bir şey yapmaya çalıştığınızda karşınızda fiziksel veya sosyal statü olarak bir tık üstünüz olan bir erkek çıkıyor. Bu kişide kızın sizi tercih ettiği sözde kişi. Ama bu ilişkilerde çoğunlukla birkaç ay sürmüyor.

    Size naçizane tavsiyem basit düşünün, basit yaşayın ve basit düşünen bir yol arkadaşı bulun. Hayatta böyle gereksiz şeyler için kafa yormak için yeterli zamanımız yok.

    Ayrıca metniniz içerisinde "Resmen o kıza hayatımı adadım. " şöyle bir bölüm var. Umarım bu düşünce yapısında olmazsınız yeni ilişkilerinizde. Belki bu yorumu okuyan birçok insan karşı çıkacak ama biraz bencil olmalısınız, çünkü bu düşünce psikolojik bir rahatsızlık.

    Şuna da bir ara göz atarsınız isterseniz >
    Bergen - İnsan Dertli Olunca
    Hayatımı adadımdan kastım elimden geldiğince mutlu ettim hocam. Bir kere onun yanında birine sesimi bile yükseltmedim. Ayrılmak istese kolayca ayrılırdı. Benden 1 - 2 yaş büyük olduğundan küçük görüp elinde oynatmak istedi herhalde. Ancak bu maalesef araştırmalarla aldatılma psikolojisiyle alakalı değil. Yaşamamanız gereken bir tecrübeyi yaşamanızla alakalı. Benden çok daha kötü durumda olan çok fazla kişi vardır. Bıraksam yıllar sürer ancak birinin bir yalanını yakaladıktan sonra her şey ortaya çıkıyor. İki ilişkimde de bu oldu. İlk düzgün ve ciddi ilişkim olduğundan oldu herhalde. Ben elimi tutmadan karşımdakinin elini tutmayan bir insanım. Benden kimse çekinmez. Yazan da kendisiydi. Her şeyi kendisi yürüttü. Olaydan sonra birkaç yıl da darladı zaten. Bu bilimsel bakabileceğiniz bir konu değil. Ben bir insana takıntılı değilim. Olayı öğrendiğim an o insana dair her şey bitti zaten. Bu olayı atlatmak mümkün olmuyor. Sizinle bir ömür bu olay geliyor. Psikolojik rahatsız mı dersiniz saf mı dersiniz bilmem ama umarım bir gün böyle bir şey yaşamazsınız ve anlattığınız kişilerden biri size rahatsız muamelesi göstermez.
    • mucahitergul
    • NursenAy
    mucahitergul ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2022, 01:53:54
    #27
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazacağımı bilemedim geçmiş olsun hocam. Ama size önerim bundan ders çıkardım diye yola devam etmeyin boşuna kendinizi kapatmayın herkes aynı zihniyette değil. Düzgün biri illa çıkacaktır karşınıza ve o kişiyle bu olayı unutacaksınız. Biri olamadan unutamazsınız.
    Sağolun hocam. Ben zaten kapalı biriyim. Olayla pek alakalı değil. Düzgün sevebilecek bir insan evladının olduğuna inanmıyorum. Umarım dediğiniz gibi düzgün biri bir gün denk gelir. Olayı unutsam yeter.