Ne yazacağımı bilemedim geçmiş olsun hocam. Ama size önerim bundan ders çıkardım diye yola devam etmeyin boşuna kendinizi kapatmayın herkes aynı zihniyette değil. Düzgün biri illa çıkacaktır karşınıza ve o kişiyle bu olayı unutacaksınız. Biri olamadan unutamazsınız.