Bende böyle bir hikayem olsun isterdim ancak bizimki daha sebepsizdi. Hiç yoksa pisliğin tekini hayatımdan yollamışım derdim. Onu diyememek bile var hocam.
Hocam gitmesini bilene şükretmek lazım. Öyle denmiyor. Keşke diyebilsem. Kız mız umrumda değil ama olay atlatılmıyor. 2 - 3 yıldır ne zaman gülsem dünyam yıkılıyor. Umarım herkes gitmesini bilen birisine denk gelir.