Ne yazacağımı bilemedim geçmiş olsun hocam. Ama size önerim bundan ders çıkardım diye yola devam etmeyin boşuna kendinizi kapatmayın herkes aynı zihniyette değil. Düzgün biri illa çıkacaktır karşınıza ve o kişiyle bu olayı unutacaksınız. Biri olamadan unutamazsınız.
Sağolun hocam. Ben zaten kapalı biriyim. Olayla pek alakalı değil. Düzgün sevebilecek bir insan evladının olduğuna inanmıyorum. Umarım dediğiniz gibi düzgün biri bir gün denk gelir. Olayı unutsam yeter.