• 31-01-2022, 00:26:11
    #10
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyin önlemini nasıl alacaksın ? Tek tek kime mail göndermiş takip mi edeceksiniz ? Adamlar kayıtlı dogrulanmış profil kimlik bilgileriye d0landırıcılık yapıyor birde maillemi yapmayacaklar..
    Söylemeye utanıyorum zaten bizim milleti boş odaya atsan bir şekilde birilerini kandırır orada buna çözüm yok.
    Söylediğim gibi belirli kriterler içindeki üyelere verilse mesela zaten dediğin gibi kimlikler açık. konu hakkında illegal kullanan üyelere ceza gelebilir. vs vs...
  • 31-01-2022, 00:28:32
    #11
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemeye utanıyorum zaten bizim milleti boş odaya atsan bir şekilde birilerini kandırır orada buna çözüm yok.
    Söylediğim gibi belirli kriterler içindeki üyelere verilse mesela zaten dediğin gibi kimlikler açık. konu hakkında illegal kullanan üyelere ceza gelebilir. vs vs...
    Adam vurgununu yapınca zaten ceza almayı banlanmayı çoktan göze almış olur… Vurgunu yaptıktan sonra milleti tokatladıktan sonra ceza alsa ne olur almasa ne olur? Siz iyi niyetli güzel düşünüyorsunuz ama bence yönetim dışındakilerin kullanması uygun değil gibi.. Yinede karar yönetimin..
  • 31-01-2022, 00:29:17
    #12
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şeyin olması bir çok kullanıcının çok rahatlıkla mailin kimden geldiğini bile kontrol etmeden, sadece uzantısı r10.net olduğuna kanarak bir çok kötü olaylar yaşanabilir.
    Bence olmaması gereken birşey.
    Outlook, yandex , gMail gibi sistemlerin bile güvenliği bir şekilde aşılırken r10 bunlar yanında biraz daha kısıtlamalı olunca belki olabilir aslında.

    Düşünsenize zaten r10 yıllarca kapalı kutu olduğu için böyle değerli bir forum.
  • 31-01-2022, 00:35:27
    #13
    iyi olur ama zaman para meselesi
  • 31-01-2022, 00:38:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Keşke herkes sizin gibi masum olsa.
  • 31-01-2022, 00:48:49
    #15
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olur ama zaman para meselesi
    Ticarete dönüştürülürse kazandırı
  • 31-01-2022, 01:05:43
    #16
    Daha önce isteyenler oldu uygun görülmedi. Uygun görülecek bir yanı da bulunmuyor. Bunu yapan yabancı forumlar var ama bizim ülkemizde suistimal edilir, iyi sonuçlar olmaz. Forumun boş yere adı kötülenir.
  • 31-01-2022, 19:21:40
    #17
    Gönderen : p.cseyit@r10.net
    Merhabalar ben R10.net güvenlik departmanından p.ç seyit, hesabınızın güvenlik önlemlerinde bazı sistem açıkları olduğunu görmekteyim. Şifreni falan Verde halledeyim gülüm
  • 31-01-2022, 22:02:50
    #18
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderen : p.cseyit@r10.net
    Merhabalar ben R10.net güvenlik departmanından p.ç seyit, hesabınızın güvenlik önlemlerinde bazı sistem açıkları olduğunu görmekteyim. Şifreni falan Verde halledeyim gülüm
    Bu tür maillere inanıyorsanız zaten r10.net değil her platformda sixi dolandırırlar