Söylemeye utanıyorum zaten bizim milleti boş odaya atsan bir şekilde birilerini kandırır orada buna çözüm yok.
Söylediğim gibi belirli kriterler içindeki üyelere verilse mesela zaten dediğin gibi kimlikler açık. konu hakkında illegal kullanan üyelere ceza gelebilir. vs vs...
Adam vurgununu yapınca zaten ceza almayı banlanmayı çoktan göze almış olur
Vurgunu yaptıktan sonra milleti tokatladıktan sonra ceza alsa ne olur almasa ne olur? Siz iyi niyetli güzel düşünüyorsunuz ama bence yönetim dışındakilerin kullanması uygun değil gibi.. Yinede karar yönetimin..