Böyle bir şeyin olması bir çok kullanıcının çok rahatlıkla mailin kimden geldiğini bile kontrol etmeden, sadece uzantısı r10.net olduğuna kanarak bir çok kötü olaylar yaşanabilir.
Bence olmaması gereken birşey.
Outlook, yandex , gMail gibi sistemlerin bile güvenliği bir şekilde aşılırken r10 bunlar yanında biraz daha kısıtlamalı olunca belki olabilir aslında.
Düşünsenize zaten r10 yıllarca kapalı kutu olduğu için böyle değerli bir forum.