Konu
@r10.net Mail hesabı olsa nasıl olur
31-01-2022, 01:05:43
#16
orhansinane
Daha önce isteyenler oldu uygun görülmedi. Uygun görülecek bir yanı da bulunmuyor. Bunu yapan yabancı forumlar var ama bizim ülkemizde suistimal edilir, iyi sonuçlar olmaz. Forumun boş yere adı kötülenir.