Gönderen :
p.cseyit@r10.net
Merhabalar ben R10.net güvenlik departmanından p.ç seyit, hesabınızın güvenlik önlemlerinde bazı sistem açıkları olduğunu görmekteyim. Şifreni falan Verde halledeyim gülüm
Bu tür maillere inanıyorsanız zaten r10.net değil her platformda sixi dolandırırlar