Bunu hiç beklemiyordum!!
38
●2.742
- 30-01-2022, 23:47:04Yapman gereken tek şey oyunu devam ettirip rezil etmen nasıl mı diyelim restoranta götür hesap zamanı kaç bakalım kullanılmak nasıl görsün o zaman anlar belki hem ders olur hem rezil
- 30-01-2022, 23:47:25yerinde olsam şöyle bir cümle söylerdimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"sana hayırlı ve mutlu günler dilerim allaha emanet bundan sonra bir daha herhangi bir şekilde benimle iletişime geçme irtibat kurma"
neden dediğinde isede cevap vermezdim intikam almaya çabalamazdım o insana vereceğin 1 dakika yada 1 saat veya 1 gün bu zamanını yazık etmiş olcaksın işin ucunda o insanı sonuçta silceksin yani
şahsen soruyorum o kıza ayırdığın 3 haftayı geri alabilirmisin? cevap hayır alamazsın hiç bir insan sana o zamanı geri veremez bende şu soruyu sorucağım madem bu insan senin 3 haftanı çöp etti neden 3 saniyeni ayırarak zamanının daha çok çöp olmasına izin veresin ki? boşver takma bile böyle insanları kadınların büyük bir kısmı bu şekilde
parayı yerine koyarsın ama zamanı asla vakit nakittir yani. - 30-01-2022, 23:47:35cok haklısın abi! Çok ama küçük bir oyun oynamak istiyorum küçük bir oyun ama ne yapabilirim bilmiyorum, Sadece gittiğimde üzülmesini istiyorum sadeceretnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 23:48:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam geçmiş olsun. Bence intikamla falan uğraşmak yerine kendisinden hızlı şekilde ulaşın. Bu devirde istisnalar dışında gerçekten seven çok insan yok. Hayvan sevin, doğayı sevin, kitabı sevin ama bir insanı haddinden fazla sevmeyin.
- 30-01-2022, 23:50:20reis bu tanışma 3 yıllık bir sevgiliye dönüşseydi ve aldatılmış olduğunu gene aynı yolla öğrenmiş olsaydı arkasından iş çevirmek olur muydukarikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 23:52:26Sana şöyle diyebilirim sen küçük bir oyun oynamak istiyorsun ama karşındaki insanda değerin ne kadar? Hadi diyelim o oyunu oynadın ve kıza kendi istediğin şeyi yaptın eeee o kız seni takmıyor ki yaptığın oyun onu acıtsın. Ki birde bunun oynanmış ve istediğin gibi olmamış hali var. Hem daha rezil olursun hem kendini küçültmüş olursun. O yüzden de boş hayaller kurma ve hayatına bak. Gereksiz insanlar için gereksiz vakit öldürme!Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 23:58:41Olurdu... Her şey karşılıklı hocam. Güvenmediğin biri ile ilişki yaşamazsın, güvendiğin birinin de arkasından iş çevirmezsin... İlkokul sırasında kalem silgi mevzuu değil bu, iki insan arasındaki birliktelik...SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2022, 01:42:09Amin cümlemize inşallah ama işte mod düştü morel yokTakva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle