reis bu tanışma 3 yıllık bir sevgiliye dönüşseydi ve aldatılmış olduğunu gene aynı yolla öğrenmiş olsaydı arkasından iş çevirmek olur muydu
Olurdu... Her şey karşılıklı hocam. Güvenmediğin biri ile ilişki yaşamazsın, güvendiğin birinin de arkasından iş çevirmezsin... İlkokul sırasında kalem silgi mevzuu değil bu, iki insan arasındaki birliktelik...