Hocam geçmiş olsun. Bence intikamla falan uğraşmak yerine kendisinden hızlı şekilde ulaşın. Bu devirde istisnalar dışında gerçekten seven çok insan yok. Hayvan sevin, doğayı sevin, kitabı sevin ama bir insanı haddinden fazla sevmeyin.