Olay karşılıklı... Madem sevdiğine inanmıyorsun hocam, o zaman seviyormuş gibi yapmasına aldanmayacaksın... Madem seviyormuş gibi yapmasına aldanıyorsun, o zaman arkasından iş çevirip başkasından mesaj atmayacaksın... Sen ne kadar samimi isen karşındaki de o kadar samimi işte...
reis bu tanışma 3 yıllık bir sevgiliye dönüşseydi ve aldatılmış olduğunu gene aynı yolla öğrenmiş olsaydı arkasından iş çevirmek olur muydu