• 29-01-2022, 09:36:18
    #10
    Bende uzun zamandır burun kıllarımın donduğu bir soğuk görmemiştim. Talasta oturuyorum ev biraz yüksekte ve 5 dakika yürünmüyor.
  • 29-01-2022, 09:49:10
    #11
    Hocam Antalyalıyım ilk defa bu kadar çok soğuk oldu bu memleket .
  • 29-01-2022, 09:57:08
    #12
    Meşhurdur herkes kendi soğuğunu över ama hakikaten kayseri ile ilgili çok değişik anlatımlar gördüm. Ürkütücü
  • 29-01-2022, 09:59:57
    #13
    az önce ofise geldim. Arabanın camı hem içten hem dıştan donmuş. Trafikte araç yok denecek kadar az. belli ki çalışmadı bir çoğu. Umarım yarına yumuşar.
  • 29-01-2022, 11:15:46
    #14
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an -18 merkez ve full güneşli gösteriyor Kayseri’de
    Aman hocam dikkat edin başınıza güneş filan geçmesin
  • 29-01-2022, 12:05:21
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her geçen sene bir öncekinden daha çok soğuk oluyor
  • 29-01-2022, 15:51:59
    #16
    Anlaşılan kayseri soğunu herkes iliklerine kadar hissetmiş benim gibi
  • 29-01-2022, 17:31:40
    #17
    Talas'a yakın bir yerdeyim ve dışarı buz gibi. Geçen senelerde ne bu kadar yağdı nede soğuk olmuştu. Aslında bir anlamda yağması iyi oldu. Meyve ağaçları ve sebzeler için kar önemli.
  • 29-01-2022, 17:46:47
    #18
    Su borusu donmuş patlamış vs patlaktan akan suda donmuş, sabah saatlerinde arayan müşterilerin genel problemi dizel araç mazot donması. Gerçekten çok soğuk kombide üşüyor