Talas'a yakın bir yerdeyim ve dışarı buz gibi. Geçen senelerde ne bu kadar yağdı nede soğuk olmuştu. Aslında bir anlamda yağması iyi oldu. Meyve ağaçları ve sebzeler için kar önemli.