Konu
Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
29-01-2022, 17:31:40
#17
constantine38
Talas'a yakın bir yerdeyim ve dışarı buz gibi. Geçen senelerde ne bu kadar yağdı nede soğuk olmuştu. Aslında bir anlamda yağması iyi oldu. Meyve ağaçları ve sebzeler için kar önemli.