Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
19
●
636
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
1
2
3
29-01-2022, 21:06:50
#19
eyefive5
yazlarda olmadığı kadar sıcak olursa bu sene
29-01-2022, 22:48:28
#20
rhomantic
Türkiye'nin hemen hemen her yeri, bu mevsim sanırım son zamanların en soğuk kışını yaşıyor. Yazın ne yapacağız bakalım.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler