• 29-01-2022, 07:19:13
    #1
    Bi ara baktım -29 filan gözüküyordu. Bir de benim oturduğum yer tepe biraz, servise giderken fena esiyor. Araçların çoğu çalışmıyor, aküsü donmuş. İş yerinde klima var ama fayda etmemiş 4 tane cihazın soğuktan kafası bozulmuş. Dün onunla uğraştım. Allah sokakta kalanlara yardım etsin hele sokak hayvanlarına,yemek bulamazlarsa ölebiliyorlar. Mümkün olduğu kadar evlerimizin önüne bir kap mama koyalım.
  • 29-01-2022, 07:22:30
    #2
    Antalyada baya soğuk antalyanın asıl insanları bile bu kadar soğuk olmadığını söylüyor
  • 29-01-2022, 07:40:53
    #3
    Topram bende kktc de görevliyim 2,5 yıldır. İlk defa şimdi arabanın camının buz tuttuğunu gördüm. Galiba küresel soğuma var.
  • 29-01-2022, 08:24:04
    #4
    Daha soğuk günleride gördüm ben Kayseri’de üniversiteye yürüyerek giderdik kirpiklerimiz donar kulaklarımız kesilir sümüğümüz donardı. Kayseri’ye yapılan baraj iklimini yumuşattı. Bir Sivas soğuğu değil.
  • 29-01-2022, 08:40:11
    #5
    Bende ilk kez adanada böyle soğuk görüyorum
  • 29-01-2022, 08:46:57
    #6
    Anlaşılan herkes yaşadığı yerde ilk kez böyle soğuk görüyor.
  • 29-01-2022, 08:50:13
    #7
    Şu an -18 merkez ve full güneşli gösteriyor Kayseri’de
  • 29-01-2022, 09:01:05
    #8
    Bende kayserideyim hemde tokideyim Her yer dağlık aşırı soğuk var. Ev ısınmıyor 😂 çeketle duruyoruz
  • 29-01-2022, 09:11:57
    #9
    aynen hocam bu nasıl bir soğuktur ya :/ alta foto bırakıyorum anlamayanlar abartıyorsun diye aklının ucuna gelmiş olanlar için