Bi ara baktım -29 filan gözüküyordu. Bir de benim oturduğum yer tepe biraz, servise giderken fena esiyor. Araçların çoğu çalışmıyor, aküsü donmuş. İş yerinde klima var ama fayda etmemiş 4 tane cihazın soğuktan kafası bozulmuş. Dün onunla uğraştım. Allah sokakta kalanlara yardım etsin hele sokak hayvanlarına,yemek bulamazlarsa ölebiliyorlar. Mümkün olduğu kadar evlerimizin önüne bir kap mama koyalım.