Konu
Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
29-01-2022, 07:40:53
#3
Nuhbey
Topram bende kktc de görevliyim 2,5 yıldır. İlk defa şimdi arabanın camının buz tuttuğunu gördüm. Galiba küresel soğuma var.