Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
19
●636
- 29-01-2022, 07:19:13Bi ara baktım -29 filan gözüküyordu. Bir de benim oturduğum yer tepe biraz, servise giderken fena esiyor. Araçların çoğu çalışmıyor, aküsü donmuş. İş yerinde klima var ama fayda etmemiş 4 tane cihazın soğuktan kafası bozulmuş. Dün onunla uğraştım. Allah sokakta kalanlara yardım etsin hele sokak hayvanlarına,yemek bulamazlarsa ölebiliyorlar. Mümkün olduğu kadar evlerimizin önüne bir kap mama koyalım.
- 29-01-2022, 07:22:30Antalyada baya soğuk antalyanın asıl insanları bile bu kadar soğuk olmadığını söylüyor
- 29-01-2022, 08:24:04Daha soğuk günleride gördüm ben Kayseride üniversiteye yürüyerek giderdik kirpiklerimiz donar kulaklarımız kesilir sümüğümüz donardı. Kayseriye yapılan baraj iklimini yumuşattı. Bir Sivas soğuğu değil.
- 29-01-2022, 09:01:05Bende kayserideyim hemde tokideyim Her yer dağlık aşırı soğuk var. Ev ısınmıyor 😂 çeketle duruyoruz
- 29-01-2022, 09:11:57aynen hocam bu nasıl bir soğuktur ya :/ alta foto bırakıyorum anlamayanlar abartıyorsun diye aklının ucuna gelmiş olanlar için





