Konu
Kayseri'de ilk defa böyle soğuk görüyorum
29-01-2022, 09:59:57
#13
Arifap
az önce ofise geldim. Arabanın camı hem içten hem dıştan donmuş. Trafikte araç yok denecek kadar az. belli ki çalışmadı bir çoğu. Umarım yarına yumuşar.