• 26-01-2022, 21:52:25
    #19
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme ücreti almıyormusun?
    Hayır almıyorum, daha önce böyle bir şey dediğimde o kadar para verdik bi zahmet güncelle dediler o gün bu gündür güncelliyorum işte.
  • 26-01-2022, 21:54:00
    #20
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır almıyorum, daha önce böyle bir şey dediğimde o kadar para verdik bi zahmet güncelle dediler o gün bu gündür güncelliyorum işte.
    Yanlış yapıyorsun işte. Ben yıllık hosting parasınıda güncelleme işlerinde parasını alırım. Heleki bunu bana iş olarak lanse edenlerden her türlü alırım. Ama bilmiyordur yardım ister bir iki defa ücretsiz hallederiz tabi.
  • 26-01-2022, 21:54:05
    #21
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para verdiğiniz kişi sizin köleniz olmuyor. Sizin "heran" mesajlarınıza bakmak zorunda değil. Sürekli arayıp rahatsız etme hakkına sahip değilsiniz. Heleki iş dışında birşey soruyorsanız cevaplamak zorunda bile değil. Lütfen bundan vazgeçin. Rica ediyorum.
    Kesinlikle katılıyorum, zamanında birine iş yaptım adam arayıp duruyor neredeyse 3 saat gevezelik yapıyor benden tiyo almak için. Açmayınca whatsapptan yazıyor işi yaptım bitti hala benden bir şeyler öğrenmeye çalışıyor, ne kadar uyanıklar var bu forumda bir akıllı sizsiniz sanki.
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-01-2022, 22:21:00
    #22
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsız edilmek istemiyorsanız iş almayacaksınız.
    Ben iş verdiğim adama mesajda yazarım ararımda işimi takip etmek için.
    Tabiki iş hakkında bilgi edinebilir. Veriyorum zaten. Fakat her 10 dakikada bir de bir insan aranmazki. Hocam ne oldu ne oldu. Hani aradan 6-7 saat geçer unuturum mesaj atarsın. Yada ararsın eyvallah.
  • 26-01-2022, 22:24:04
    #23
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para verdiğiniz kişi sizin köleniz olmuyor. Sizin "heran" mesajlarınıza bakmak zorunda değil. Sürekli arayıp rahatsız etme hakkına sahip değilsiniz. Heleki iş dışında birşey soruyorsanız cevaplamak zorunda bile değil. Lütfen bundan vazgeçin. Rica ediyorum.
    bu yazdıklarından dolayı mesleği bıraktım ben hocam
  • 26-01-2022, 22:32:56
    #24
    Şuan arkadaş -trade i araştıyor olabilir
  • 26-01-2022, 22:49:46
    #25
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lahmacun sipariş etmiş gibi, "ne oldu bizim logo" yazanları gördü bu gözler
    Usta bizim 1 buçuk kuşbaşı kaşarlı logo vardı, berede kaldı? Kola ısındı lütfen değiştirir misiniz
  • 27-01-2022, 01:39:48
    #26
    GSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni bu saatte aramazsanız sevinirim dediğin anda uçan - trade gelir
    ardından bi şikayet konusuyla kombo yapılır. sinir başka türlü soğumaz çünkü
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2022, 12:38:07
    #27
    Ben bu foruma neredeyse 14 yıldır üyeyim ama hizmet satış konum hiç olmadı. İnsanlarla gerçekten de uğraşılmaz çünkü onlar sizi işi boşverin hayatttan soğuturlar. Benimki kendimce geliştirdiğim bir çözüm. Ama tasarımcı birisi mecbur buna, ve başkaları da. Allah onlara sabır versin valla işleri çok zor.