• 26-01-2022, 21:35:55
    #10
    kölelik 1500 yıla yakın zaman önce kalktı
  • 26-01-2022, 21:38:37
    #11
    Kesinlikle öyle %100 haklısınız, 2 yıl önce aldığım bir restorantım 2 ayda bir menü değiştiriyor, fiyatları 2 yıldır ben güncelliyorum. İşim yoğun olduğunda mesajına bakamadığım için azarlanıyorum
  • 26-01-2022, 21:39:03
    #12
    Nasıl omuyor ya? 20TL verince komple aile, eş, dost, akraba vs hepsini satın almış olmuyor muyuz? Niye verdik o kadar parayı?
  • 26-01-2022, 21:41:40
    #13
    içinde olmayacak insanın ki bizim halkımızda her zaman bir üstünlük tablosu ve üstünlük taslama olduğu için bunu yenmemiz çok zor hocam alışmışsınızdır sizde
  • 26-01-2022, 21:47:27
    #14
    Lahmacun sipariş etmiş gibi, "ne oldu bizim logo" yazanları gördü bu gözler
  • 26-01-2022, 21:50:44
    #15
    Rahatsız edilmek istemiyorsanız iş almayacaksınız.
    Ben iş verdiğim adama mesajda yazarım ararımda işimi takip etmek için.
  • 26-01-2022, 21:51:00
    #16
    Son zamanlarda bu konular moda oldu. Bu mesafeyi ayarlayacak kişi sizsiniz.
  • 26-01-2022, 21:51:19
    #17
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl omuyor ya? 20TL verince komple aile, eş, dost, akraba vs hepsini satın almış olmuyor muyuz? Niye verdik o kadar parayı?
    Kesinlikle, 20 TL sizin için küçük olsa da bizim için büyük bir miktar. İnsanlar sokakta yaşıyor, para beğenmiyorsunuz bir de.
  • 26-01-2022, 21:51:30
    #18
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle öyle %100 haklısınız, 2 yıl önce aldığım bir restorantım 2 ayda bir menü değiştiriyor, fiyatları 2 yıldır ben güncelliyorum. İşim yoğun olduğunda mesajına bakamadığım için azarlanıyorum
    Güncelleme ücreti almıyormusun?