WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle öyle %100 haklısınız, 2 yıl önce aldığım bir restorantım 2 ayda bir menü değiştiriyor, fiyatları 2 yıldır ben güncelliyorum. İşim yoğun olduğunda mesajına bakamadığım için azarlanıyorum
Güncelleme ücreti almıyormusun?