eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl omuyor ya? 20TL verince komple aile, eş, dost, akraba vs hepsini satın almış olmuyor muyuz? Niye verdik o kadar parayı?
Kesinlikle, 20 TL sizin için küçük olsa da bizim için büyük bir miktar. İnsanlar sokakta yaşıyor, para beğenmiyorsunuz bir de.