Ben bu foruma neredeyse 14 yıldır üyeyim ama hizmet satış konum hiç olmadı. İnsanlarla gerçekten de uğraşılmaz çünkü onlar sizi işi boşverin hayatttan soğuturlar. Benimki kendimce geliştirdiğim bir çözüm. Ama tasarımcı birisi mecbur buna, ve başkaları da. Allah onlara sabır versin valla işleri çok zor.