Rahatsız edilmek istemiyorsanız iş almayacaksınız.
Ben iş verdiğim adama mesajda yazarım ararımda işimi takip etmek için.
Tabiki iş hakkında bilgi edinebilir. Veriyorum zaten. Fakat her 10 dakikada bir de bir insan aranmazki. Hocam ne oldu ne oldu. Hani aradan 6-7 saat geçer unuturum mesaj atarsın. Yada ararsın eyvallah.