• 26-01-2022, 21:15:10
    #10
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimi düzenleyip kim olduğunu kaldırın hocam.
    Sonra başınız ağrımasın.
    Hallettim hocam, uyarınız için teşekkürler.
    Arkadaş konunda benim adım görünüyor diye şikayetçi olacak potansiyelde biriydi
  • 26-01-2022, 21:15:55
    #11
    Hocam. Bir yazılımcı klasiği. Şaşmaz.
  • 26-01-2022, 21:19:55
    #12
    Gold üye
    İlginc...
    Bu kötü olmuş hocam
  • 26-01-2022, 21:20:39
    #13
    Hocam kısaca şöyle açıklayayım.
    r10.net = Hocaların diyarı
  • 26-01-2022, 21:24:19
    #14
    Bende hocam diye hitap ederim çoğu zaman. Ama genel olarak, Buyrun efendim size nasıl yardımcı olabilirim gibi ifadeleri kullanırım. Tamamen karşıdakine göre yani.

    Birde bana ilk andan itibaren kanka, kanki, hacı naber falanlardan nefret ederim. Bana bunları söyleyebilecek kişiler gerçekten arkadaşım olmalı. Sen kimsin hacı?
  • 26-01-2022, 21:39:26
    #15
    Bu işin raconu hocamdır Her yazan hocam diyor ben de her yazdığıma hocam diyorum yazılı olmayan bir kural bu )
  • 26-01-2022, 21:43:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hocam diye genellikle hitap ederim.
  • 26-01-2022, 21:53:47
    #17
    Genelde İsmiyle
  • 26-01-2022, 22:22:33
    #18
    Mert433 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginc...
    Bu kötü olmuş hocam
    Sorun yok hocam daha iyi oldu sanırım benim için