• 26-01-2022, 21:04:57
    #1
    Selam hocalarım Bugün birine "HOCAM" dediğim için engel yedim
    Sanırım insanlar fetö olaylarından falan yanlış anlıyor bu kelimeyi artık
    Not; Bir kaç ay öncesine kadar ben de kurumsal bir dille iletişime geçiyordum, Örn: Ahmet Bey, Efendim vs. gibi ama artık Hocam-Abi-Kardeşim şeklide hitap ediyorum bilmiyorum bana daha samimi geliyor.
    Sizler müşterilerinize nasıl hitap ediyorsunuz?





  • 26-01-2022, 21:06:15
    #2
    Hocam
  • 26-01-2022, 21:08:50
    #3
    ilginç
  • 26-01-2022, 21:08:53
    #4
    Resimi düzenleyip kim olduğunu kaldırın hocam.
    Sonra başınız ağrımasın.
  • 26-01-2022, 21:09:06
    #5
    Tüm müşteriler hocamdır 😄
  • 26-01-2022, 21:10:31
    #6
    bence insanların birbirine hacı denilmesine kılım. bunu şaka yoluyla alaycı söylüyorlar birde. naber hacı felan diyerek. hocam konusunu abartmışlar. sanırım burdaki firmaları sabancı koç düzeyince ultra mega boyutunda görüyorlar. samimi ticareti beğenmeyende çıkıyor demekki
  • 26-01-2022, 21:11:12
    #7
    Gold üye
    zamanınızı kurtarmışsınız boşverin
  • 26-01-2022, 21:11:35
    #8
    Hocam , yasa gore abi , kardesim

    ~ VE böyle insanlardan cidden igreniyorum...
  • 26-01-2022, 21:11:54
    #9
    PREMIUM SEO