Bugün birine "HOCAM" dediğim için engel yedim 
Sanırım insanlar fetö olaylarından falan yanlış anlıyor bu kelimeyi artık

Not; Bir kaç ay öncesine kadar ben de kurumsal bir dille iletişime geçiyordum, Örn: Ahmet Bey, Efendim vs. gibi ama artık Hocam-Abi-Kardeşim şeklide hitap ediyorum bilmiyorum bana daha samimi geliyor.
Sizler müşterilerinize nasıl hitap ediyorsunuz?

