Konu
R10'daki müşterilerinize nasıl hitap ediyorsunuz?
26-01-2022, 22:22:33
#18
SGYAPIM
Mert433 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlginc...
Bu kötü olmuş hocam
Sorun yok hocam daha iyi oldu sanırım benim için