Bende hocam diye hitap ederim çoğu zaman. Ama genel olarak, Buyrun efendim size nasıl yardımcı olabilirim gibi ifadeleri kullanırım. Tamamen karşıdakine göre yani.
Birde bana ilk andan itibaren kanka, kanki, hacı naber falanlardan nefret ederim. Bana bunları söyleyebilecek kişiler gerçekten arkadaşım olmalı. Sen kimsin hacı?