• 24-01-2022, 13:15:52
    #19
    Elektrik 505. Doğalgaz 704 geldi
  • 24-01-2022, 13:25:34
    #20
    Çok çakallar 150 kw ı öyle bir ayarlamışlar ki tek kişi kalsa evde sınırda kalır belki. 150-160 civarı geldi bana, normalde 99 civarı geliyordu.
  • 24-01-2022, 13:26:19
    #21
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır öyle birşey istemiyorum. Bedavada istemiyorum. Siz bedava isteyenlerden mi sandınız.
    Ben hakkımı helal etmiyorum hesaplaşma gününde görüşeceğiz Allah büyüktür
    hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi
  • 24-01-2022, 13:54:44
    #22
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay 571 gelmişti. bu ay 600+ bekliyorum.
    Çok iyimser gördüm. Eğer aynı kullanımı yapmış iseniz. 800 TL aşağı gelmez.::)) Umarım yanılırım.
  • 24-01-2022, 14:10:00
    #23
    Daha yenisi gelmedi sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 24-01-2022, 14:31:25
    #24
    @Appdeveloper; merhaba. Elektrik faturası grnel itibariyle % 100 artmış. Hayırlısı olsun. 🖐️🙂
  • 24-01-2022, 15:15:50
    #25
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi
    Allah zalimlere zararın en büyüğünü yaşatacaktır ondan şüphem yok Allah büyüktür
  • 24-01-2022, 15:18:49
    #26
    Geçen ay 112 gelmişti bu ay 207 geldi 156 kw geçen ay bu ay 168 kw
  • 24-01-2022, 15:40:23
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bugün gelen faturayı sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerde durum nedir bilmiyorum. 288kWh elettik tüketmişim 643₺ elektrik faturası gelmiş. Doğalgaz kullanmıyorum. Isınmak için klima kullanıyorum. Ancak onuda ara ara açıyorum. 1+1 evde yalnız yaşıyorum. Sabah 7:45 ile 15:00 arası evde bulunmuyorum. Önceki ay 240₺ gelen faturanın bu ay nerdeyse 3 katı fatura geldi.

    https://media.discordapp.net/attachm...2/IMG_8606.png
    kendi faturamı kontrol ettim 201kwh için 266tl kesilmiş hocam. Binamda komşumun faturasına da baktım sizinkine yakın bir değer (260kwh) için 355tl kesmişlerdi. Sizin faturanız niye bu kadar yüksek gelmiş, bir sıkıntı var gibi