Elektrik Faturalarınız ne durumda
33
●1.030
- 24-01-2022, 13:26:19hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocamAppdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceki mesajım ironiydi
- 24-01-2022, 13:54:44Çok iyimser gördüm. Eğer aynı kullanımı yapmış iseniz. 800 TL aşağı gelmez.::akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) Umarım yanılırım.
- 24-01-2022, 14:31:25@Appdeveloper; merhaba. Elektrik faturası grnel itibariyle % 100 artmış. Hayırlısı olsun. 🖐️🙂
- 24-01-2022, 15:15:50Allah zalimlere zararın en büyüğünü yaşatacaktır ondan şüphem yok Allah büyüktürSuperleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 15:40:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kendi faturamı kontrol ettim 201kwh için 266tl kesilmiş hocam. Binamda komşumun faturasına da baktım sizinkine yakın bir değer (260kwh) için 355tl kesmişlerdi. Sizin faturanız niye bu kadar yüksek gelmiş, bir sıkıntı var gibiAppdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceki mesajım ironiydi
)) Umarım yanılırım.