Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi
Allah zalimlere zararın en büyüğünü yaşatacaktır ondan şüphem yok Allah büyüktür