Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bugün gelen faturayı sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerde durum nedir bilmiyorum. 288kWh elettik tüketmişim 643₺ elektrik faturası gelmiş. Doğalgaz kullanmıyorum. Isınmak için klima kullanıyorum. Ancak onuda ara ara açıyorum. 1+1 evde yalnız yaşıyorum. Sabah 7:45 ile 15:00 arası evde bulunmuyorum. Önceki ay 240₺ gelen faturanın bu ay nerdeyse 3 katı fatura geldi.

https://media.discordapp.net/attachm...2/IMG_8606.png
kendi faturamı kontrol ettim 201kwh için 266tl kesilmiş hocam. Binamda komşumun faturasına da baktım sizinkine yakın bir değer (260kwh) için 355tl kesmişlerdi. Sizin faturanız niye bu kadar yüksek gelmiş, bir sıkıntı var gibi