• 24-01-2022, 17:05:41
    #28
    104 kw 281 tl gelmiş. Normalde 130-140 tl fatura ödüyordum
  • 24-01-2022, 21:04:17
    #29
    Her ay 90-105 arası gelen fatura bu ay 35 günlük olmak üzere 198 TL geldi. Gelecek ay ne kadar gelecek acaba.
  • 25-01-2022, 09:15:10
    #30
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çakallar 150 kw ı öyle bir ayarlamışlar ki tek kişi kalsa evde sınırda kalır belki. 150-160 civarı geldi bana, normalde 99 civarı geliyordu.
    Biz 3 kişi 156kw kullanmışız herşey fazla fazla çalışıyor sadece ısınma elektrikle değil. Isınma elektrikle olmayanlar nasıl 300-400 kW civarı kullanıyor mining mi yapıyorlar evde anlamadım
  • 25-01-2022, 09:54:37
    #31
    100 lira gelen elektrik geçen gün 200 kusur gelmiş. Öyle böyle degil baya zamlamışlar. Geçiren geçirene şu kış gününde. Allah yardımcımız olsun.
  • 25-01-2022, 11:29:57
    #32
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istiyosunuzki bedava kullanalım... .... ...
    hala daha nası konuşabiliyosunuz ya hala daha böyle laf edenler vatan haini bence
  • 25-01-2022, 11:30:55
    #33
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi
    pardon ya bi an görünce kusura bakma :d
  • 25-01-2022, 11:55:02
    #34
    Sabah 09:00 akşam 18:30 arası evde yokum. Akşam eve geldiğimde bir kaç saat bilgisayar çalışıyor o kadar. Sabit çalışan tek şey buzdolabı. 1+1 ev.
    Elektrik faturam geçen ay 120 TL gelmişti bu ay gelen fatura 243 TL ülkeyi bu hale getirip bu durum da emeği geçenlerin