amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çakallar 150 kw ı öyle bir ayarlamışlar ki tek kişi kalsa evde sınırda kalır belki. 150-160 civarı geldi bana, normalde 99 civarı geliyordu.
Biz 3 kişi 156kw kullanmışız herşey fazla fazla çalışıyor sadece ısınma elektrikle değil. Isınma elektrikle olmayanlar nasıl 300-400 kW civarı kullanıyor mining mi yapıyorlar evde anlamadım